środa, 4 kwietnia 2012

Puree z czosnkiem i marchewka z groszkiem

Kolejne szybkie danie, idealne kiedy spieszę się na spacer z psem lub nie chce mi się grzebać po blogach wegekulinarnych w poszukiwaniu kuchennego olśnienia.

Jeśli lubicie puree, to wersją z czosnkiem będziecie zachwyceni.

Składniki

1/2 mrożonego opakowania "Marchewka i groszek"
odrobina wegańskiej margaryny
odrobina mleka sojowego
3 ziemniaki
2 małe ząbki czosnku lub 1 duży
sól, pieprz, koperek

Marchewkę z groszkiem przygotowałam według przepisu producenta - u mnie to mrożone warzywa, które wrzucam do gotującej się wody i zdejmuję z gazu po 7 minutach. Świeże można gotować trochę krócej.
Po ugotowaniu odlewam wodę, dodaję margarynę i doprawiam solą.

Ziemniaki kroję w plastry, żeby szybciej się ugotowały i dorzucam pokrojony w plastry czosnek. Czosnek zgnieciony w maszynce do zgniatania czosnku wyleje się razem z wodą podczas odlewania, natomiast nie pokrojony będzie trudny do tłuczenia. Po odlaniu wody, dodaję odrobinę margaryny i mleka, sól, pieprz i ubijam tłuczkiem do ziemniakow. Na talerzu oprószam koperkiem.




W międzyczasie ominęłam robienie zdjęć paprykarzowi warzywnemu, kanapkom z masłem orzechowym i dżemem z rokitnika, kotletom warzywnym i jogurtowi owsianemu, ale na pewno zrobię je jeszcze nie raz :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz